Termeni și condiții

Informatii privind infinatrea firmei

Firma: UCOM d.o.o. Trgovina

Prescurtare: UCOM d.o.o.

IOC Zapolje III 12

1370 Logatec

E-mail: info@ucomstore.com

Nr. TVA:9001778000 ID TVA: SI 67869173

Firma este platitoare de TVA.

Cod CAEN: 4791 – COMERT CU AMANUNTUL PRIN INTERMEDIUL CASELOR DE COMENZI SAU PRIN INTERNET

CONFIDENȚIALITATE ȘI SIGURANȚĂ

Toate drepturile rezervate. Toate textele, imaginile, graficele, fișierele de sunet, animațiile, videoclipurile și derivatele acestora din magazinul online https://trendora.ro sunt supuse dreptului de autor și a altor proprietății intelectuale. Aceste articole nu pot fi copiate pentru utilizare sau distribuție comercială și nici modificate sau republicate pe alte site-uri web. Acest site web poate conține și imagini pentru care furnizorul a obținut dreptul de utilizare, dar care sunt protejate de drepturile de autor ale terților.

Termenii și condițiile generale ale magazinului online Trendora

Termenii și condițiile generale definesc relațiile juridice dintre Vânzător, UCOM doo, IOC Zapolje III 12, 1370 Logatec, ID TVA: SI 67869173, Nr. TVA: 9001778000 și Cumpărător, care poate fi persoană fizică sau juridică și defineste utilizarea site-ului Magazinului Online Trendora (denumit în continuare: STM), care este accesibil la https://trendora.ro.

Prin utilizarea site-ului https://trendora.ro, fiecare utilizator este de acord că este la curent cu acești Termeni și Condiții Generale și că le acceptă în întregime. Prin plasarea unei comenzi sub orice formă, se consideră că accepta acești Termeni și Condiții Generale în întregime.

  În cazul unei modificări a Termenilor și Condițiilor Generale STM, Vânzătorul este obligat să notifice toți Cumpărătorii în timp util.

Accesibilitatea informațiilor

Compania se obligă să furnizeze Clientului următoarele informații în orice moment:

• identitatea firmei (denumirea si sediul social, numarul de inregistrare)

• detalii de contact pentru a permite utilizatorului să comunice rapid și eficient (e-mail, adresă)

• caracteristicile esenţiale ale bunurilor sau serviciilor

• accesibilitatea produselor (fiecare produs sau serviciu oferit pe site ar trebui să fie accesibil într-un timp rezonabil)

• conditiile de livrare a produsului sau serviciului (modul, locul si ora livrarii)

• toate prețurile trebuie să fie stabilite clar și fără ambiguitate și trebuie să arate dacă includ deja taxe și taxele de livrare)

• modalitatea de plata si livrare

• valabilitatea în timp a ofertei

• perioada în care mai este posibilă retragerea din contract și condițiile de retragere; în plus, dacă și cât îl costă pe cumpărător să returneze produsul,

• o explicație a procedurii de reclamație, inclusiv detalii complete despre persoana de contact sau serviciul pentru clienți.

Protecția datelor personale

Clientul este de acord cu colectarea, utilizarea și prelucrarea datelor sale personale de către UCOM d.o.o.. UCOM d.o.o. se angajează să manipuleze datele cu caracter personal ale Clientului în conformitate cu Legea aplicabilă privind protecția datelor cu caracter personal (denumită în continuare „PDPA-1”) și să le utilizeze și să le prelucreze exclusiv în scopul îmbunătățirii și introducerii de noi servicii STM.

Protecția datelor cu caracter personal este definită în detaliu în secțiunea Protecția datelor cu caracter personal ale utilizatorilor STM.

Plasarea unei comenzi

Nu este necesară înregistrarea pentru o achiziție reușită.

Puteți comanda rapid și ușor bunuri de la STM, după cum urmează. Faceți clic pe butonul „Comanda acum” de lângă produsul pe care doriți să îl comandați. Se va deschide o fereastră în care puteți vedea descrierea și produsul pe care doriți să îl comandați. Faceți clic pe butonul „Cumpărați acum”. Veți fi condus printr-un proces de checkout în care puteți selecta diferite pachete. Apoi va trebui să completați spațiile pas cu pas și să selectați metoda de plată. Verificați toate câmpurile și dacă sunt completate corect, faceți clic pe butonul „Continuați”, unde veți vedea un rezumat al întregii dumneavoastră comenzi. Dacă orice informație este incorectă sau doriți să modificați comanda, vă rugăm să reveniți la pasul următor făcând clic pe butonul „Înapoi” și să modificați comanda dacă este necesar. Dacă rezumatul comenzii este corect, în ultimul pas confirmați comanda făcând clic pe butonul „Finalizare comandă”.

După selectarea mărfurilor și înainte de plasarea comenzii în coșul de cumpărături/checkout, clientului i se oferă posibilitatea de a revizui întregul conținut al comenzii, inclusiv cantitatea și prețul, și de a corecta eventualele erori sau cantități comandate.

Dacă aveti o nelamurire, aveți nevoie să verificați informațiile sau pentru a asigura livrarea corectă, vă putem suna la numărul de telefon pe care l-ați introdus la plasarea comenzii.

Utilizatorul va primi un e-mail despre produsele achiziționate. Contractul de cumpărare dintre Vânzător și Cumpărător se încheie în STM în momentul în care Cumpărătorul primește prin e-mail informațiile de confirmare a comenzii. Din acel moment, toate prețurile cu date și alți termeni și condiții sunt fixe și valabile pentru ambele părți. Comenzile primite online pot fi anulate fără costuri suplimentare până când primiți notificarea că comanda dumneavoastră a fost expediată. Notificarea de anulare a unei comenzi se poate face prin email la info@trendora.ro. Vă rugăm să indicați „Anularea comenzii” în subiectul e-mailului și să includeți numele dumneavoastră complet și numărul comenzii în mesaj. Dacă comanda nu este anulată, utilizatorul este considerat că a acceptat achiziția.

Vom pregăti mărfurile în timpul convenit și le vom trimite la adresa dumneavoastră. Veți fi, de asemenea, notificat despre acest lucru și va fi trimis un e-mail la adresa dvs. de e-mail care vă va informa când mărfurile au fost expediate. Odată ce primim prețul de achiziție, vom finaliza comanda.

Retragerea dintr-o comandă fără un motiv anume este tratată în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor aplicabilă (denumită în continuare: ZVpot), pentru persoanele fizice, sau Codul de obligații aplicabil (în continuare: CC), pentru persoanele juridice.

Factura fiscala

Vânzătorul trebuie să emită o factură pentru furnizarea de bunuri sau servicii și să o predea cumpărătorului. Cumpărătorul trebuie să preia factura și să o rețină.

Arhivarea unei comenzi sau a unui contract

Compania va stoca contractul electronic la sediul UCOM d.o.o., IOC Zapolje III 12,, 1370 Logatec. Contractul va fi trimis si pe adresa de e-mail a cumparatorului dupa finalizarea comenzii. Cumpărătorul poate obține o copie a Contractului la cerere prin e-mail la info@trendora.ro.

Posibilitate si conditii de service post-vanzare si garantie voluntara

Compania nu oferă servicii post-vânzare sau garanție voluntară.

Metode de plata

În timpul procesului de comandă, puteți alege una dintre următoarele metode de plată:

• Ramburs la livrare prin numerar sau card de credit

•             Card de credit

o Plata se poate face cu cardul de credit. Pentru comenzile plătite cu cardul, vă vom debita în ziua în care finalizam comanda.

Compania își rezervă dreptul de a verifica metoda de plată aleasă cu autentificare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a verifica în continuare metoda de plată, solicitându-vă să ne furnizați o confirmare a plății.

Recunoașteți că sunteți obligat să plătiți costul integral al comenzii (inclusiv orice taxe legate de tranzacția în sine) în conformitate cu metoda de plată aleasă. Garantați că aveți capacitatea și dreptul de a tranzacționa prin card de credit sau prin orice metodă de plată pe care ați ales-o.

Servicii suplimentare la comandarea unui articol

Comandă prioritară – Înainte de a plasa o comandă, puteți bifa opțiunea de comandă prioritară, ceea ce înseamnă că comanda este procesată în aceeași zi sau cel târziu în următoarea zi lucrătoare. În cazul în care comanda nu poate fi procesată în timpul programat, clientul va fi anunțat prin telefon sau e-mail. În cazul în care comanda nu poate fi procesată în aceeași zi sau cel mai târziu în următoarea zi lucrătoare, UCOM d.o.o. va rambursa suma taxei de serviciu. Procesarea prioritară a unei comenzi nu înseamnă că produsul va fi livrat clientului în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare, ci că comanda va fi procesată și trimisă cel târziu în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare.

Asigurare colet premium – Datorită creșterii numărului de colete pierdute și deteriorate, adăugăm o asigurare premium implicită la toate coletele, pentru care clientul plătește 5 ron. Dacă mărfurile sunt pierdute sau deteriorate, vom trimite un nou colet în termen de o zi lucrătoare la cererea clientului. În cazul în care produsul (produsele) este/nu mai sunt în stoc, clientul poate alege dintr-o selecție de produse comparabile, iar în cazul unui colet deja plătit, oferim și opțiunea de rambursare integrală a prețului de achiziție plus  taxele poștale. Asigurând astfel coletul, clientul evită procedurile de reclamație prin curier și depunerea rapoartelor de daune, întrucât de aceste proceduri ne ocupăm în totalitate. De ridicarea gratuită a primului colet ne vom ocupa singuri, iar clientul nu va trebui să facă nimic pentru a returna coletul, fără costuri suplimentare pentru el.

IMPORTANT: Alegerea asigurării premium nu înseamnă neapărat că clientul poate păstra primul pachet dacă acesta este primit cu întârziere. Necesitatea returnării coletului este la latitudinea furnizorului, care se va asigura că clientul nu suportă costuri suplimentare la returnarea acestuia. Acest serviciu nu constituie o asigurare obișnuită a coletului în timpul transportului, ci mai degrabă un serviciu care permite clientului să i se trimită imediat un nou colet și să nu fie nevoit să aștepte finalizarea procesului de reclamație cu serviciul de livrare.

Retragerea din contract si returnarea bunurilor

Cumpărătorul se poate retrage din Contract în termen de 14 zile de la primirea Bunurilor în conformitate cu prevederile articolelor 43, 43a, 43b, 43c, 43d, 43e, 43f, 43g din ZVpot. Retragerea din contract trebuie comunicată în scris către UCOM d.o.o., IOC Zapolje III 12,, 1370 Logatec sau la adresa de e-mail info@trendora.ro folosind formularul de retragere disponibil la acest link.

La retragerea din Contract, Cumpărătorul nu este obligat să precizeze motivul retragerii. Costul care trebuie suportat de Cumpărător în legătură cu retragerea din Contract va fi doar costul returnării bunurilor. Pentru returnările de mărfuri de peste 250ron, vom rambursa cumpărătorului și costul poștal. Nu acceptăm expedieri de răscumpărare. Cumpărătorul trebuie să returneze companiei bunurile returnate în cel mult 14 zile de la data trimiterii notificării de anulare. Marfa trebuie să fie nedeteriorată și în stare nemodificată, cu ambalajul original. Vânzătorul va rambursa prețul de achiziție cumpărătorului în termen de 14 zile de la primirea notificării de anulare sau de la primirea produsului returnat (prețul de achiziție va fi rambursat prin același mijloc de plată și nu veți suporta niciun cost pentru aceasta).

Răspunderea pentru defectele produselor

În calitate de furnizor, ne angajăm să livrăm bunurile în conformitate cu contractul și suntem răspunzători pentru defectele materiale ale performanței noastre în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor. În calitate de consumator, cumpărătorul își poate exercita drepturile conform legii viciilor materiale dacă ne comunicați defectul în termen de două luni de la data la care a fost descoperit defectul, dar cel târziu în termen de doi ani de la data la care bunul este produs. si livrat.

Potrivit articolului 37 din Legea privind protecția consumatorilor, un defect este :

• dacă produsul nu are caracteristicile necesare utilizării sau circulației sale normale,

• dacă produsul nu are caracteristicile necesare utilizării particulare pentru care cumpărătorul îl cumpără, care erau cunoscute vânzătorului sau ar fi trebuit să fie cunoscute de vânzător,

• dacă produsul nu posedă caracteristicile și calitățile care au fost convenite sau prescrise expres sau tacit,

• dacă vânzătorul a predat un articol care nu corespunde unui eșantion sau model, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul a fost prezentat doar în scop informativ.

Puteți reclama un defect material furnizând o descriere detaliată a defectului, permițând inspectarea produsului și anunțând info@trendora.ro. Nu suntem răspunzători pentru defectele materiale ale produselor care devin evidente după ce au trecut doi ani de la data livrării. După notificarea cuvenită și posibilitatea de a inspecta produsul, vom: remedia defectul produsului, rambursăm o parte din suma plătită proporțional cu defectul, înlocuim produsul defect cu un produs nou, fără defecte, rambursăm întreaga sumă. plătita. In cazul in care existenta unui defect in produs nu este contestata, va vom rambursa in cel mai scurt timp, dar cel mai tarziu in termen de opt zile. În cazul în care există o dispută cu privire la existența unui defect, vă vom răspunde în scris în cel mult opt ​​zile.

Preturile produselor si plata

Toate prețurile produselor sunt exprimate în RON și includ TVA. Cumpărătorul va plăti pentru bunuri prețurile în vigoare în ziua în care a fost plasată comanda. Preturile publicate sunt valabile pentru cumparaturile efectuate in magazinul online.

Ramburs la livrare este supus unui comision de 10 RON per comandă, indiferent de valoarea prețului de achiziție.

Livrare

STM livrează prin Fan Courier. (denumit în continuare „Furnizorul de livrare”), bunurile achiziționate vor fi livrate în mod normal în termen de cinci (5) zile, dacă nu se indică altfel. În cazul în care Cumpărătorul nu se află acasă în momentul livrării, Cumpărătorul poate ridica Produsele comandate în conformitate cu instrucțiunile Furnizorului. STM dorește să mulțumească toți clienții, așa că livrăm bunurile achiziționate la adresa lor oriunde în Romania.

Reclamații și pretenții

Vom trata toate reclamațiile și plangerile în conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor. Reclamațiile și plangerile referitoare la produse sau servicii pot fi trimise la info@trendora.ro.

Ne angajăm să respectăm cele mai înalte standarde etice în domeniul afacerilor și al protecției consumatorilor, așa cum este reprezentat de Garanția noastră de satisfacție 100%.

Oferim o politică de returnare de 30 de zile, adică o garanție. Acest lucru vă permite să returnați produsele achiziționate chiar și după ce dreptul de retragere de 14 zile a expirat. Puteți face acest lucru trimițându-ne produsele înapoi (UCOM d.o.o., IOC Zapolje III 12, 1370 Logatec) în termen de 30 de zile de la primirea expedierii. Vă vom rambursa prețul integral de achiziție al produselor, excluzând costurile de transport și retur.

În cazul în care utilizatorul (cumpărătorul) nu este mulțumit de achiziție, comerciantul va rambursa integral prețul de achiziție în termen de 30 de zile de la data invocarii garanției. Singurul cost care trebuie suportat de utilizator (cumpărător) ca urmare a exercitării garanției este costul returnării produselor către comerciant.

Garanția este valabilă 30 de zile de la data primirii expedierii pentru 1 produs. În cazul în care Cumpărătorul achiziționează mai multe produse de același tip, Cumpărătorul poate primi și o rambursare a prețului de achiziție pentru întreg, cu condiția ca Cumpărătorul să returneze produsele nefolosite în ambalajul original și cantitățile comandate , și trebuie să returneze și ambalajul produselor. deja utilizate, cu excepția cazului în care au fost distruse, deteriorate sau pierdute, sau cantitatea lor a fost redusă fără a fi utilizate de către utilizator (Cumparatorul), pentru care acesta trebuie să furnizeze documentele justificative relevante.

Garanția poate fi invocată doar cu factura originală.

Clientul (utilizatorul) nu poate pretinde garanția de satisfacție mai mult de o dată pe an pentru același produs. Utilizatorul poate solicita maximum trei garanții de satisfacție pentru diferite produse într-o perioadă de un an.

Comerciantul garantează că produsul își va îndeplini scopul destinat fără defect dacă utilizatorul (cumpărătorul) urmează instrucțiunile date. Aceasta este baza pentru acordarea garanției.

Comerciantul va rambursa prețul de achiziție în cel mult 30 de zile în contul bancar specificat de utilizator (cumpărător) în cererea sa.

Procedura de cumpărare pentru persoane juridice

Procedura de cumpărare pentru persoanele juridice este exact aceeași ca și pentru persoanele fizice, cu excepția faptului că dacă doriți să facturați o firmă, acceptați Termenii și Condițiile Generale și în partea aplicabilă companiilor și acceptați că în acest caz nu există posibilitatea de a  va retrage de la cumpărare fără un motiv în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor și nicio garanție pentru defectele materiale, deoarece altfel se aplică persoanelor fizice în conformitate cu ZVpot.

Ajutor și informații

Pentru asistență și informații suplimentare clientul poate contacta info@trendora.ro.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

În conformitate cu articolul 32 alineatul (3) din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 81/15), UCOM d.o.o. prin prezenta informează că nu recunoaște niciun furnizor de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent să soluționeze un litigiu de consum pe care un consumator o poate introduce în temeiul Legii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind consumatorii. Platforma online a Comisiei Europene pentru soluționarea online a litigiilor poate fi găsită la următorul link: http://ec.europa.eu/odr.

Dispoziții finale Acești Termeni și Condiții Generale ale STM intră în vigoare la 15.11.2021.